دسته‌بندی نشده

درباره ی اتیکت و اکسسوری های فروشگاهی

اتیکت فروشگاهی چیست ؟

فروشگاه خود را با انواع اتیکت ها و اکسسوری های جذاب فروشگاهی تجهیز کنید تا برای مشتریان خود جذاب تر باشید.

درباره ی اتیکت و اکسسوری های فروشگاهی

در این بخش میخواهیم درباره ی اتیکت و اکسسوری های فروشگاهی برای شما بیشتر بگوییم.چیدمان فروشگاه یکی از مهمترین ویژگی های طراحی فضای فروشگاهی است.

قفسه بندی عالی می  تواند طراحی چیدمان و همچنین فروش شما را بهبود بخشد و می تواند محیطی جذاب برای مشتریان شما ایجاد کند. یک قفسه بندی جذاب با برنامه ریزی منظم و به روز می تواند مشتریان شما را با محصولات چیده شده  درگیر کند و فروش شما را افزایش دهد.

برای زیبایی و جذابیت بیشتر فروشگاه خود باید از اکسسوری های متناسب با اجناس فروشگاه خود بهره ببرید .امروزه با افزایش فروشگاه های مدرن و شیک و به روز رقابت زیادی بین مدیران فروشگاه ها ایجاد شده است و میزان فروش در دو فروشگاه با اجناس مشابه اما چیدمان متفاوت ،میتواند بسیار متفاوت باشد.

6136

آیا بخشی برای کودکان در فروشگاه خود درنظر گرفته اید ؟

در بخش هایی از فروشگاه باید به علاقه مندی های کودکان و نوجوانان توجه شود و چیدمان آن بخش ها به نوعی کودکان و نوجوانان را مجذوب خود کند . در هر فروشگاه برای رده های سنی متفاوت باید بخش های جذابی در نظر گرفته شود.

اگرچه می‌توان از همه ی فضای دیوار ها برای نمایش کالا در فروشگاه خود استفاده کرد، اما باید در نظر داشته باشید که محصولات “مهم” را در جلوی چشم مشتریان قرار دهید. به طوری که وقتی مشتریان در کنار قفسه قدم می‌زنند، آن کالا مورد توجه آن ها قرار گیرد. با این حال، باید مطمئن شوید که تمام کالاهای موجود در فروشگاه شما در سطح قابل دسترس هستند. مهمترین کالا می تواند محصولات ممتاز با پیشنهادات جذاب یا محصولاتی باشد که می خواهید زودتر به فروش برسانید و یا شامل تخفیفات خاصی شده است .

 

 

اتیکت و اکسسوری های فروشگاهی شامل چه چیزهایی می شود ؟

 

جهت تهیه انواع اکسسوری های جذاب فروشگاهی با همکاران ما در شرکت تیک حساب تماس بگیرید.

در مورد ترولی (سبد چرخدار خرید فروشگاهی ):

ترولی فروشگاهی چیست؟

ترولی فروشگاهی یا سبد چرخدار خرید فروشگاهی یکی از پرکاربردترین اکسسوری های فروشگاهی برای مشتریان در هنگام خرید از فروشگاه‌های بزرگ است.

چون در فروشگاه‌های زنجیره‌ای افراد باید کالاهای انتخابی خود را با خود تا میز صندوق دار حمل کنند،به سبدهای چرخدار که این جابه‌جایی برای آن‌ها آسان کند نیاز دارند.

بهترین وسیله‌ برای جابه‌جایی کالاها در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، ترولی فروشگاهی یا چرخ خرید فروشگاهی است. اگر برای تجهیز فروشگاه خود به ترولی فروشگاهی نیاز دارید، می‌توانیددر فضایی امن و راحت از مشاورین ما در شرکت تیک حساب راهنمایی های لازم را دریافت و سپس خرید کنید.

انواع ترولی در ظرفیت های مختلف و جنس بدنه متفاوت موجود است. ظرفیت های موجود در بازار برای ترولی 80 لیتری و بالاتر میباشد و حنس بدنه ی ترولی از پلی کربنات و یا از جنس فلزی میباشد.

چرا چرخ خرید برای فروشگاه ها ضروری است؟

مهم ترین ترین مزیت استفاده از چرخ خرید فروشگاهی، ایجاد رفاه برای مشتریان فروشگاه است. علاوه بر این استفاده از ترولی فروشگاهی به طور مستقیم میزان فروش کالاهای فروشگاه شما را افزایش می‌دهد.

چرا که مشتریان این امکان را دارند تا در یکبار مراجعه به فروشگاه ، حجم زیادی از کالاهای مورد نیاز خود را در چرخ خرید خود قرار دهند. مزیت دیگر استفاده از چرخ خرید در فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای،این است که باعث افزایش پرستیژ فروشگاه شما میشود.

انواع سبد چرخدار فروشگاهی

ترولی‌های فروشگاهی در جنس های مختلف مانند فلزی و پلاستیکی در بازار موجود هستند. صاحبان فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای بسته به بودجه و نوع کالاهای خود می‌توانند هر یک از این مدل‌های چرخ خرید فروشگاهی را برای فروشگاه خود خریداری کنند.

بعضی از انواع ترولی ها جایگاه کودک دارد که برای حمل کودکان در زمان خرید به مشتریان کمک میکند و باعث میشود خانواده ها خرید لذت بخش تری را تجربه کنند.

جنس و کیفیت چرخ های ترولی در نوع و قیمت آن بسیار موثر است .چرخ های بلبرینگی کیفیت بسیار بهتری نسبت به مدل های دیگر دارد. ترولی های پلی کربنات عمر مفید بیشتری نسبت به نوع بدنه فلزی آن دارد. این در حالی است که چرخ ها در ترولی های فلزی قابل تعمیر هستند تما در مدل پلی کربنات قابل تعمیر نیستند .

هر فروشگاه بسته به نوع کالاهای خود و اندازه و جنس اقلام فروشگاهی خود باید از ترولی متناسب با شغل و حرفه ی خود استفاده کند .

 

jpeg optimizer 11697 scaled

 

اتیکت قیمت

اتیکت قیمت فروشگاهی یا برچسب قیمت یکی دیگر از تجهیزات ضروری فروشگاهی است که در واقع  نوشته ای می باشد که برای آگاهی مشتری از قیمت محصول مورد نظر استفاده می شود.

از اتیکت قیمت برای نشان دادن قیمت اقلام بر روی کیسه ها، جعبه های کالا ، شیشه‌های محصول برای تعیین قیمت و البته میزان وزن کالا، استفاده می گردد.

بعضی از افراد برای اینکه در کنار قیمت اجناس، ویژگی‌های کالای مورد نظر را نمایش دهند از اتیکت های بزرگتر،استفاده می کنند.

انواع برچسب و اتیکت فروشگاهی
  1. برچسب‌ کاغذی فروشگاهی
  2. اتیکت فروشگاهی پی وی سی (pvc)
  3. اتیکت های شیشه‌ای شفاف
  4. برچسب شبرنگ
مزایای اتیکت قیمت  در فروشگاه ها چیست؟

مزیت اصلی اتیکت قیمت فروشگاهی برای مطلع کردن مشتری و خریدار از قیمت منظور شده برای محصول می باشد. فروشنده برای نشان‌ دادن قیمت محصولات خود از اتیکت ها استفاده میکند. بعضی از کالاها ممکن است قیمت ثابتی نداشته باشند و فروشنده مجبور شود که مدام قیمت‌های کالا را تغییر دهد.

برای این نوع از کالاها، فروشنده می تواند از اتیکت‌های مخصوص استفاده کند که  بتواند قیمت را به صورت دلخواه تغییر دهد. کاست قیمت گذاری این امکان را به فروشنده می‌دهد که فروشنده هر زمان بخواهد، قیمت کالای خود را تغییر دهد.

علاوه بر این  در کنار این کاست قیمت می توانید از اتیکت های فروشگاهی استفاده کنید که فقط مشخصات محصول را نشان می دهد و عددی برای نشان دادن ارزش کالا وجود ندارد.

در بعضی از زمان‌ها برای اینکه برچسب کالا را متفاوت تر کنند از کاغذ کرافت برای نشان دادن قیمت محصول استفاده می کنند. برای چاپ این کاغذها از چاپ طلاکوب و یا نقره کوب استفاده می‌شود که به صورت قالبی برش داده می شوند.

این برچسب های کالا بر روی محصول قرار نمیگیرد و به صورت آویز بر روی کالای مورد نظر قرار می گیرد تا در صورت لزوم بتوان آن را عوض نمود.

همانطور که پیش تر اشاره کردیم فروشنده ها به برچسب‌ها و اتیکت‌هایی نیاز دارند که بتوانند قیمت گذاری را راحت تر انجام دهند، به همین خاطر می توانند از کاست قیمت گذاری که در شرکت تیک حساب به شما ارائه میشود برای کالاها استفاده نمود.

ابعاد اتیکت های قیمت فروشگاهی
  1. 80*60 میلی متر
  2. 80*120 میلی متر
  • این اتیکت ها طوری طراحی شده است که فروشنده بتواند نام و مشخصات محصول خود را بر روی آن بنویسد. برای اینکه از پاک شدن اعداد بر اثر آلودگی و گذر زمان روی اتیکت فروشگاهی جلوگیری شود، از کاورهای مخصوصی استفاده میشود.
  • این اتیکت طوری طراحی شده است که به وسیله گیره به پایه متصل شود و سایز دهنده‌ای نیز برای تغییر اندازه در نظر گرفته شده است. کفی این اتیکت به صورت مربع و بیضی تعبیه شده است که نمایش اعداد بر روی یخچالها و فریزهای فروشگاهی را آسان‌تر کرده است.
  • صفحه نمایشی که دارد، از جنس پلاستیک می باشد و در رنگ های سیاه و قرمز ارائه داده می شود. دوام این لیبل پلاستیکی بسیار بالا است و از نظر هزینه‌ نسبت به محصولات هم رده‌ی خود به‌صرفه‌تر است.
  • با چرخاندن هر کدام از اعدادی که بر روی نمایشگر وجود دارد، می توانید شماره‌ی جدید را ایجاد کنید. یکی از کاربردهای این برچسب فروشگاهی این است که فروشنده را از چاپ چند باره ی اتیکت راحت می شود. همانطور که می دانید تغییر اعداد بر روی نمایشگر خیلی راحتر و کم هزینه تر از این است که شما بر هر محصول برچسب جداگانه را تهیه نمایید.
  • در پشت قاب این محصول شیارهایی تعبیه شده که دارنده‌ی این محصول می تواند با استفاده از این شیارها ، اعداد قیمت محصول را حرکت دهد. این قابلیت برای راحت تر کردن تغییر شماره‌های روی نمایشگر ایجاد شده است.

 

  • این اتیکت که از جنس پلاستیک بادوام و صفحه نمایش پلاستیکی سیاه تولید شده است که  برای فروشنده های خرده فروش بسیار کاربرد دارد.
  • محافظی که برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و آلودگی به اتیکت طراحی شده است، ظاهر بسیار زیبا و حرفه ای را برای این اتیکت فروشگاهی به ارمغان آورده است.

پایه مگنتی سر لاینپایه مگنتی

شلف لیبل  یا برچسب قفسه فروشگاهی

از شلف لیبل یا برچسب قفسه فروشگاهی برای اجناسی استفاده می شود که فروشنده باید برای نشان دادن قیمت آنها از برچسب استفاده کند که بتواند قیمت را بر روی قاب های مخصوص به صورت برچسب قفسه ای، بر روی لبه ی قفسه نشان دهد تا مشتری راحتر قیمت هر محصول را پیدا کند.

به همین دلیل بیشتر فروشگاه هایی که محصولات خود را بر روی قفسه برای فروش می گذارند به استفاده از برچسب قیمت قفسه ای یا به اصطلاح از شلف لیبل فروشگاهی نیاز دارند. این محصول در اکثر فروشگاه های زنجیره ای و هاپیر مارکت ها مورد استفاده قرار می گیرد.

شلف لیبل نام های دیگری هم دارد که در زیر معرفی میکنیم:

Shelf labels

شلف لیبل

رف

برچسب تاقچه

برچسب قفسه

برای اینکه این شلف لیبل ها در برابر آلوگی مقاوم تر باشند از نوار پلاستیکی برای نگهداری این لیبل ها استفاده می کنند.این نوار پلاستیکی باعث می شود که متنی که به عنوان قیمت گذاری و مشخصات محصول برروی شلف لیبل فروشگاهی قرار گرفته است به مرور زمان نا خوانا نشود.

برای این نوارهای پلاستیکی قاب هایی تولید شده که هم مقاومت بالایی داشته باشند و هم اینکه محافظ مناسبی برای شلف لیبل فروشگاهی باشد.

شلف لیبل یا همان برچسب قفسه ای به مشتری این امکان را می دهد که محصول خود را در کمترین زمان انتخاب کنند و  قیمت محصولات را زود تر و راحتر متوجه میشوند.

این برچسب ها نه تنها به مشتری کمک می کند که خرید آسان تر و سریع تری داشته باشد، بلکه با دیدن مشخصات محصول نیز می توانند اطلاعات مورد نظر خود را دریافت نمایند.

از شلف لیبل فروشگاهی بیشتر برای فروشگاه های مواد غذایی استفاده می شود. محصولاتی مانند گوشت ،مرغ ،ماهی ،غذاهای کنسرو شده و دیگر مواد غذایی  که برای قیمت گذاری انها از برچسب قیمت گذاری قفسه ای استفاده می نمایند.

در ادامه بایدتوجه داشته باشید که این لیبل برای فروشگاه هایی طراحی شده است که به صورت خرده فروشی خدمات خود را در اختیار مشتریان قرار می دهند. این گونه برچسب ها را معمولا در لبه ی جلوی قفسه قرار میگیرند.

در این شلف لیبل علاوه بر قیمت گذاری کالا، اطلاعات بیشتری در مورد محصول یا ارزش غذایی کالا درج می شود که می تواند کمک بسیار زیادی به مشتری نماید. برای نگهداری بهتر این شلف لیبل فروشگاهی از نوار پلاستیکی محافظ استفاده میشود. همچنین فروشنده هر زمان که توانست می تواند برچسب قیمت خود را تغییر دهید.

 

شلف لیبل فروشگاهی برای کاهش هزینه های مدیریت قیمت استفاده خواهد شد و دقت قیمت گذاری را تا حد بسیار زیادی بالا خواهد برد. همچنین از این برچسب قفسه ای می توانید برای قیمت گذاری های پویا استفاده نمایید. مفهوم قیمت گذاری پویا بیشتر در خرده فروشی ها لمس می شود.

با استفاده از این نوع برچسب ها، خرده فروش ها می توانند، قیمت های خود را متناسب با تقاضای مشتریان تنظیم نماید. همچنین می تواند در قیمت گذاری های خود نوسانات بازار را بهتر کنترل کنند. تمام این موارد تنها بخش کوچکی از مزایای استفاده از برچسب قفسه ای می باشد.

قیمت گذاری دقیق یکی از مهم ترین موارد ی است که می توان در مورد مزیت های استفاده از شلف لیبل بیان کرد. قیمت قفسه هایی که در ان کالاها قرار گرفته اند با توجه به درخواست فروشنده و نوسان قیمت بازار تغییر می نماید و تمام این تغییرات تنها با تعویض کردن برچسب قرار گرفته بر زیر نوار پلاستیکی شلف لیبل فروشگاهی صورت می گیرد. این موضوع به تنها باعث بالا رفتن افزایش دقت قیمت گذاری ها می شود.

این نظم باعث می شود که به مشتری خود در انتخاب کالا  با توجه به قیمت گذاری ها کمک نمایید و فرآیند خرید را برای مشتری خود زیباتر و آسان تر نمایید.

در کنار تمام این مزیت ها، برچسب های سنتی دارای مشکلاتی نیز هستند که در برچسب های الکتریکی قفسه ای این اشکالات و معایب به طور کامل برطرف شده است.

شما در برچسب های قفسه ای الکترونیکی یا به عبارتی شلف لیبل های الکترونیکی، دیگر نیازی نیست که با هر تغییر قیمت، برگه ای که مربوط به قیمت گذاری کالا می باشد را عوض نمایید که تا حد قابل توجهی در هزینه های شما صرفه جویی خواهد شد .

مگنتی فریزر1

 گیره ها و قلاب ها،برای اتیکت قیمت

برای راحتر شدن قیمت گذاری از انواع گیره ها و قلاب ها میتوان استفاده کرد،کافی است برای هر یک از کالاها با استفاده از گیره، قیمت را درج نمایید تا مشتریان بدون نیاز به پرسش خریدهای خود را انتخاب کنند.

 

 میز چک اوت از تجهیزات فروشگاهی

از کاربردی‌ترین تجهیزات فروشگاهی ،میز صندوق فروشگاهی یا میز چک اوت است که برای افزایش سرعت عمل صندوق‌دار خواهد شد. هر چقدر میز چک اوت کاربردی تر باشد باعث افزایش سرعت عمل صندوق‌دار و رضایت بیشتر مشتری میشود.

چون صف انتظار مشتریان برای تسویه کوتاه ه تر و خریدشان راحتر میشود.یکی از بهترین نوع میزهای چک اوت فروشگاهی مدل دارای نوار نقاله سریع است که اصطکاک کمتری ایجاد کرده و باعث تسریع در کار مشتری می‌شود.

صندوق چک اوت می تواند در فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها که حجم بالای فروش کالا را دارند نسبت به نوع فروش خود از مدل های مختلف و سایزهای مختلف استفاده نمایند.

میز چک اوت با صندوق نقاله دار متحرک
میز چک اوت با صندوق نقاله دار ثابت

 

 میز صندوق چک اوت چیست؟

چک اوت یا میز صندوق چک اوت یکی از مهمترین تجهیزات فروشگاهی می باشد. در فروشگاه مرحله ی آخر خرید برای مشتریان تسویه حساب و پرداخت مبلغ می باشد. در فروشگاه ها این مرحله در کنار میز صندوق صورت می گیرد. طبیعتا هر چه مرحله آخر فروش ساده تر و راحت تر باشد حس بهتری به خریدار منتقل می کند و باعث رضایت مندی هر چه بیشتر خریداران می شود.
میز صندوق ها با در نظر گرفتن مواردی که باعث افزایش سرعت فروش می گردد مانند استفاده از بارکدخوان ها، که باعث افزایش سرعت تسویه اقلام مشتری می گردد ، کارایی های مختلفی دارد.
از طرفی دیگر میز صندوق باید دارای تسمه نقاله پهن باشد تا در زمان چیدن اجناس روی میز صندوق توسط خریدار  فضای کافی وجود داشته باشد.

مزایای میز چک اوت :

کمد و کشو مخصوص اپراتور، موتور drun مخصوص میز چک اوت به همراه شاسی مخصوص و سبد نگهداری کیسه های پلاستیکی و نصب شاسی نگهدارنده جهت جلوگیری از فروپاشی از مزایای میزهای چک اوت می باشد.

از دیگر قابلیت های این محصول امکان نصب کشوی پول قفلدار و اتومات و نصب اسکنر و بارکد خوان چشم الکترونیک و راه بند بر روی میز صندوق می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *